برندسازی یعنی ایجاد یک نقش خاص از شرکت و محصول در اذهان مخاطب به گونه ای که توسط افراد قابل تشخیص و یادآور محصول باشد. برند شدن ) لوگو) در صنایع بسته بندی و کارتن سازی به این معنا است که مشتریان با خیال راحت و عالقه حاضر به هزینه برای دسترسی به محصول یا سرویس آنها می باشند و درمیان شرکت های متنوع و مختلفی که همان محصول را ارائه میدهند، بارزتر و شناخته تر خواهد بود.
تبلیغات هدفمند، در کنار کیفیت محصول و خدمات پس از فروش از فعالیت های حرفه ای در برند سازی (لوگو) محسوب می شوند، تبلیغات عالوه بر آنکه موجب شناسایی برند (لوگو) توسط مصرف کنندگان می شود ، باعث ایجاد شهرت میشود برند سازی در حوزه ی صنایع بسته بندی و کارتن سازی از اهمیت باالیی برخوردار است و به تولید کننده ها اجازه می دهد تا به همراه محصول، نام و شهرت خود را عرضه نمایند.
مهمترین پارامتر برای رسیدن به یک طرح گرافیکی تاثیر گذار بدون شک داشت نشان تجاری ایده آل ( لوگو) می باشد که نقش لوگو در صنایع بسته بندی و کارتن سازی ،ایجاد اعتماد و جذب مشتریان جدید و ایجاد تمایز بین رقبا و حفظ مشتریان وفادار و در اعتماد سازی حرفه ای بیشتر بچشم می خورد. در دنیای پر از ازدحام کنونی که مملو از شرکت های بسته بندی و کارتن سازی مشابه است، ارزش لوگوو داشتن یک نماد خوب بیش از پیش خودنمائی می کند.
ما در گروه کارخانجات کارتن سازی ( اطلس کارتن تبریز) با رعایت اصول طراحی و همراهی طراحان، جایگاه لوگو و برند شما را در بسته بندی به صورت کامل حفظ میکنیم.